gårdagen vid amandas villa

Igår på eftermiddagen for jag en stund till amandas villa (http://amandaphoto.webblogg.se/) . Det blev som vanligt ganska mycket fotande :), men jag fotade inte så mycket eftersom jag var ganska mycket framför kameran då vi skulle fota en ny profilbild till facebook och resultatet blev faktisk bra fast det är ju inte så konstigt eftersom det var amanda som fotade :) jag kan inte ännu visa bilden efter som jag inte fått den ännu men imorgon. Och just innan vi skulle fara hem hade vi också en dragkamp och jag vann alla gånger förutom 1 gång XD
 
 
 
 
 
Allmänt, Foto, Vardagar, kompisar | |
#1 - - Amanda:

Bilderna på dig blev nog bra, jag ska skicka dem åt dig om en stund.
Haha ja det där med dragkampen du kanske hade en LITEN fördel då du är 25 cm längre än mig och tyngre.
Men jag vann ju en gång av tre/fyra(?)

Svar: Nice. Ja de var en väldigt liten fördel jag hade XD
Cecilia

Upp