Blogglista 1-20

 
Jag har lite blogg torka just nu men så hittade jag denna blogg lista på FB så ny har jag något att blogga om en stund iallafall. Om ni tycker det är något som fattas i listan så är det bara att kommentera.
 
1. Presentera mig själv
2. Presentera mina hundar
3. Berätta om "min" ras
4. Min första hund
5. Mina andra husdjur
6. Renras eller blandras
7. Hundsport
8. Vad jag tränar på just nu
9. Viktiga egenskaper när jag väljer hund
10. Ett roligt ögonblick med min hund.
11. Hur jag väljer kennel
12. En ras jag vill ha
13. En ras jag inte vill ha
14. Det här älskar mina hundar
15. Det här tycker mina hundar inte om
16. Visa en rolig bild på mina hundar
17. Ditt favorit minne med min hund
18. Tik eller hane
19. Varför har jag hund
20. Mitt mål 2015
 
 
 
 
Allmänt, Djur, Hund | |
Upp