Här var det tomt

Oj oj här har det inte skrivits på en stund men tänkte ta och uppdatera lite :)

Jag och Boss är just nu på en fortsättnings kurs och det går riktigt bra.

Agilitykursen är slut för iår men vi har lärt oss otroligt mycket så nu blir det att öva hemma och kanske fara till klubben någon gång

Det har börjat bli riktigt kallt minus 5 grader var det imorn om jag inte minns helt fel, så snart kommer det väll snö :/

Här tränar jag lite agility med den nya ringen från rusta 

Allmänt, Hund | |
#1 - - josefin:

Vad kostade ringen? =)

Svar: Jag tror det var 111kr om jag inte minns fel :)
Cecilia

#2 - - Elin:

Vad kul det verkar med agility :)
Oj, minus 5 grader!? :O Här i småland är det inte ens under nollan än :)

Svar: Ja det är otroligt kul att hålla på med agility. Ja väldigt kallt är det :/
Cecilia

Upp