Hej igen! (Valp planer)

Nu är det väldigt läge sedan jag bloggade och mycket har hänt, Boss och jag har börjat träna rallylydnad och i september skall vi fara på en liten inoff tävling och det skall bli väldigt spännande.

Just nu är jag ochså väldigt förväntansfull och lite nervös för det är nämligen så att min dröm kanske blir sann i december, för då kommer det kanske en australian kelpie valp hit! 

I slutet av sommaren var vi och hälsade på hos cefeus-kennel och det var väldigt rolig jag skulle ha kunnat vara där heladagen men tyvärr hade vi inte tid med att vara där så länge. Men iallafall så fick jag träffa pappan till kullen och han var hur mysig som hällst :3. 
Nu är det bara att vänta och hoppas att allt går bra och att det föds en lite kelpie valp till mig :D.


Jag kommer inte att ha tid att uppdatera bloggen så ofta. Men på instagram är jag ganska aktiv och där heter jag @ceciliah_98


Peps, (pappan till kullen)

Allmänt, Djur, Hund | |
#1 - - Skogsraah ☾:

Åh vad roligt med valpplaner :)

Upp